Paris dag 3

Denna dag var den stora dagen vi hade verkligen sett framemot och det var att åka till Disneyland, man blir aldrig för gammal för Disney. Tyvärr försov vi oss men vi hann med allt ändå förutom Disney´s Studio Park fast vi köpte bara inträde till en park och det räckte gott och väl. Tåget tog ungefär 2 timmar men det var absolut värt det. När vi kommer dit får vi se slottet och en massa söta butiker. Det var helt magiskt att vara där. Vi kollade aldrig på Disneyshowen då vi valde att åka karuseller istället. Efter några timmar vill Cassie åka Indiana Jones berg och dalbana. Jag tvekade ett tag och sedan tänkte jag den ser inte så farlig ut. Och jag hade berättat min rädsla för Cassie och sedan berättat att jag aldrig åkt en med loop för det skulle aldrig falla sig in på mig. När vi har stått i kön i 45 minuter närmar vi oss skylten där all information om attraktionen. Jag kunde bara läsa att man inte fick vara gravid och att man hade bra hälsa, resten kunde jag inte läsa för Cassie stod i vägen. Sedan säger hon kom vi får gå nu, precis innan vi ska sätta oss i vagnen säger hon förlåt Linnéa men de har en loop, jag ville inte säga något till dig innan då vi hade stått i kön ett långt tag, ni skulle ha sett mig, jag backade och blev livrädd, jag frågade henne hur vet du det och hon svarade tillbaka att hon läste det på skylten. Mannen som jobbar där säger till oss att sätta oss ner och precis innan säger jag till Cassie jag ska döda dig efter detta och hon bara skrattar. När turen var över så var det faktiskt inte farligt, men jag kommer nog inte åka något sånt igen. Cassie skrattade bara åt mig efteråt och härmade mig jag kommer döda dig. Alltså väldigt roligt var det. Vi vandrade vidare och åkte lite andra attraktioner. Vi hann både äta lunch och middag. Mot kvällen blev det shopping och sedan kolla på avslutningsshowen. När vi kom tillbaka till hotellet somnade vi direkt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer :

#1: Sofia

Vilka härliga bilder :) Skulle också vilja åka dit! :)

skriven
#2: corneliaeriksson.blogg.se

Vilka härliga bilder! Paris står verkligen högt upp på ställen-att-åka-till-listan! :)

skriven
#3: Jenniey Love

Vilka underbara bilder=) Skulle så gärna vilja ut och resa jag med, men itne så lätt när man är beroende av sjukvård. kramiz<3

skriven
#4: annelie

tjusiga bilder

skriven
#5: Robex Lundgren

finna bilder

skriven
#6: Sara Lundström

Åh vad underbart! Åker till Paris imorgon, får se om vi åker till Disneyland :-D

skriven
#7: Jasmine

Åh vad kul, hoppas du hade det riktigt underbart! :)

skriven
#8: Josefin Nilsson

Åh så kul! Var där för två år sedan, verkligen helt fantastiskt :)

skriven
#9: daniela

ååh vilka härliga bilder! jag drömmer också om att få besöka disneyland nån dag!

skriven
#10: Sofia

Men åh vad kul!

skriven
#11: Elina

DISNEEEEEYYYYY! Aldrig för gammal, 100% sant!

skriven
#12: malin

åååh. jag bara ääälskar disney o har aldrig varit där! Måste dit nångång alltså! :)

skriven
#13: Josefine

Åh, ser så härligt ut! Hade så gärna åkt dit jag med för verkar riktigt mysigt och kul!

skriven
#14: Hanna F

Ser sjukt härligt ut! *avis* :)

skriven
#15: Malin

Meeeen, så sjukt avis! Ser fantastiskt ut!

skriven
#16: Kattis

Fasen vad roligt...helt sant att man aldrig blir för gammal för Disney!!:)

skriven
#17: Annster

Vad roligt :)

skriven
#18: Elin

åh jag älskar disney, måste verkligen åka dit :D

skriven
#19: Amanda Niclasson

Superfina bilder!

Jag var där när jag var mindre, verkligen stort :) Kram

skriven
#20: Linda Cathrine Liljemalm

Åh jag älskar Disneyland, får se om vi hinner dit när vi åker till Paris i september

skriven
#21: skrivdivan.se

Åh guuud!! Disneyland är ju min drömdestination!!!

skriven

Kommentera inlägget här :