Little Mix 27/3

Detta datum är väldigt speciellt för mig då det var ett år sedan jag flyttade till min nya värdfamilj. Att tiden går så fort, ibland undrar man vart den tar vägen. Detta var ännu en dag jag hade längtat till, jag och Louise lyckades få köpt biljetter när de släpptes förra året den 25 juli till Little Mix. Det blev en ganska lugn morgon/förmiddag för mig innan jag mötte upp Louise, runt 3-tiden kom vi fram till O2 Arena.
Det var ganska lugnt i början och vi fick köpt det vi ville ha. Vi bestämde oss för att gå till Costa och köpa något att dricka och satte oss på golvet inne på O2.
Blev en del snapchat bilder, vi hade tänkt att äta på T.g.i.f men väntetiden var alldeles för lång tyvärr så det slutade med lite för stark mat på Wasabi. Dörrarna öppnades 18:30 och det var två förband innan Little Mix.
Det blev fler snapchat bilder innan första förbandet kom på scenen runt 7 och vi hade aldrig hört talas om detta band vars namn är Jacmac, riktigt bra var de faktiskt.
Sedan var det Nathan Sykes som jag inte gillar för att vara ärlig och han förstörde Ed Sheerans låt Thinking Out Loud som jag älskar. När klockan blev halv 9 kom äntligen LM på scenen och jag älskade introt. 
Louise filmade början               
De var så duktiga och hade jättemycket energi, de hade haft en konsert tidigare under dagen. Det bästa var nog att få se de på hemmaplan och med Louise. Blev mycket sjungande och efter ett tag kände jag att jag stod i en vattenpöl, tydligen hade någon spillt ut en vattenflaska och allt hade kommit till platsen jag stod på. Som tur var att våra saker inte blev så blöta och att personalen på O2 var väldigt hjälpsamma.
Tänk att detta var tredje gången jag och Louise fick se de och förhoppningvis blir det mer gånger. Och om ca 2 veckor ska vi till O2 Arena igen för att se Macklemore and Ryan Lewis, älskar verkligen att gå på konsert. Även om det kostar en del är det så lätt värt pengarna för det är verkligen ett minne för livet.
Taggar: littlemix, littlemix London o2arena;

Kommentera inlägget här :