Känslor

Uppdateringen på bloggen är inte den bästa tyvärr som vanligt. Anledningarna är att jag är lat och att jag inte mår helt hundra. Jag försöker göra det bästa för att må bättre men jag vet inte om det fungerar. Vissa dagar skulle jag bara försvinna, gråta, det blir att jag ofta tvingar mig själv att hitta på något så det inte blir värre. Det kanske ser ut att jag mår bra på utsidan men insidan säger något helt annat. Det är mycket jag saknar från Sverige, speciellt min familj och jag vet inte när jag kommer få se de igen. Jag hoppas att Joachim kommer i sommar annars kommer jag antagligen få träffa min familj nästa år. Det gör ont i hjärtat när jag tänker på det, speciellt när jag träffade pappa sist förra året. Även om jag har kontakt med de är det inte så ofta som jag skulle vilja. Jag missar mycket som händer i Sverige. Mycket har förändrats sedan jag flyttade till England, jag har blivit mycket starkare som person, jag har fått nya vänner och fått tyvärr sämre kontakt med mina vänner hemma i Sverige, inget jag kan klaga på då jag känner att det är mitt fel. Det enda jag kan göra att försöka fixa det och sedan vara nöjd för att jag försökte om det inte gick. Jag är väldigt tacksam att jag har så härliga personer runt mig här i England. Det jag måste försöka göra är att må bättre. Det blev ett väldigt personligt inlägg men kände att jag behövde skriva av mig. Andra inlägg ni har att se framemot är vad jag har gjort i maj, en del om när vi besökte The Warner Bros Studios Making of the Harry Potter. 

Kommentera inlägget här :