Påsklovet

Flickorna hade ett långt påsklov, nästan 3 veckor långt. Jag började jobba igen när de hade kommit tillbaka från Oxford. en dag blev det att vi åkte till Battersea Zoo, vi hade det riktigt roligt och trevligt.
Det var härligt att umgås med flickorna igen. De hade lite aktiviteter som flickorna ville göra. De var en "tipspromenad", göra egna kaninöron, ansiktsmålning och att klappa en kanin, vi gjorde allt detta. Flickorna verkade uppskatta detta och innan vi skulle åka hem fick de turen att mata surikaterna med levande larver.
Sista dagen jag behövde ta hand om flickorna innan de skulle åka på besök till deras farmor, blev det play date med S bästa kompis och det blev att vi gick på bio för att se Zootropolis. En film om jag verkligen gillade och tyckte den var bättre än Frozen. Zootropolis är en film jag verkligen rekommenderar. Tredje och sista veckan åkte min värdfamilj till Frankrike för att åka skidor, jag fick lite sysslor att göra men de blev jag snabbt klar med. Jag träffade Louise nästan hela veckan och vi hade Harry Potter maraton. vad kan jag säga mer att vi var riktigt lata den veckan. Söndagen träffade jag Sara för en liten lunch. Alltid lika trevligt att catcha upp med Sara. 

Kommentera inlägget här :