Sommar, lov, bio och andra äventyr del 1

På senare tid har jag vart så dålig med att uppdatera som vanligt men nu kommer det iallafall ett inlägg. Sedan Summertime Ball har jag jobbat på, tagit hand om flickorna som bara växer som bara den. När midsommarhelgen kom var det tänkt att jag skulle sitta barnvakt men det behövde jag inte, jag och Louise bestämde oss för att inte fira midsommar istället åkte vi och shoppade. Vi gör nästan aldrig det så vi tvingade oss själva att göra det. Vi fann några fynd.
Jag har skypat med min familj.
 
Vi har haft play dates med deras vänner, en dag gick vi på bio och såg The Secret Life of Pets, sedan näst sista dagen av skolan, hade S price day, tyvärr vann hon inget. Men jag var ändå stolt över henne. 
Jag och Louise har börjat "springa" också man mår så mycket bättre efteråt även om det är jobbigt.
Det har blivit en del bio denna sommaren. Har sett Me Before You, Mother´s Day, Ghostbusters, nya Ice Age filmen och The Legend of Tarzan. Och nu på fredag blir det ännu en film The BFG och mina värdbarn ser verkligen framemot att se denna film då det är deras favoritförfattare och jag tackar inte nej till att gå på bio, denna film verkar också bra. Kommer fortfarande ihåg när jag var yngre när jag hyrde filmen Mathilda nästan varje gång vi åkte till filmbutiken. Roal Dahl har ju skrivit den boken också som har blivit film. Jag fikade en dag med Mathilda på ett nytt café som hade en utegård.
Jag provade också att äta på The Breakfast Club med Louise under vår lediga tid.
En kväll hade vi det lite roligt med snapchat och deras filter. 
 
 

Kommentera inlägget här :