Vecka 3

Denna veckan blev det många trevliga träffar med Louise som vanligt. Det blev en del fika på olika ställen, vi hamnade också på Waterstones i Picadilly Circus efter vi hade gått runt i Mayfair och parken Green Park.
Vädret var underbart fint. Solen var framme. Känns inte som att det är vinter men ändå längtar jag mycket till våren och sommaren.
Vi var på Waterstones två gånger för att läsa varsin bok som vi hade hittat där. Det blev lite shopping den veckan också. Jag köpte ett passfodral och namntag som jag kan sätta på min resväska från Cath Kidston. De har verkligen fina produkter. På onsdagen hade T play date med en av hennes bästa vänner, så jag och S åkte hem och gjorde läxor. Det är väldigt trevligt att vara ensam med en av tjejerna också. När jag skulle hämta upp T ville S följa med bara för att lyssna på musik i bilen fast hennes mamma var hemma. På torsdagen hade S play date och hennes vän följde med oss hem. Alltid trevligt är det att se barnen glada, S var överlycklig. Fredagen hade T play date igen och vad kan jag säga det gick väldigt bra även om jag var lite stressad för att åka och hämta S efter hennes skolklubb. Vi åkte tillbaka och S fick se kaninerna som fanns hemma hos T:s vän. När vi kom hem skulle mina värdföräldrar stanna hemma och äta middag. Det var trevligt att sitta ner och prata med de under middagen. Det blev en tidig kväll för mig. 

Kommentera inlägget här :