Canterbury 19/2

Fredagen den 19 febrauri blev det ännu en dagstur med Louise men denna gång till Canterbury. Vi hade kollat upp lite olika platser innan vi bestämde oss. Vi ångrar oss inte en sekund att vi åkte till Canterbury. En helt underbar plats. Byggnaderna var hur fina som helst. Vi gick runt och sedan bestämde vi oss för att besöka gamla slottet de hade där. Vädret var helt okej men som vi säger i Sverige det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. När vi hade vart där i några timmar bestämde vi oss för att åka tillbaka till London. Det tog ändå 1 1/2 timme en enkelresa.
Vi kände oss nöjda efter vårt besök och avslutade kvällen med shopping på Forever 21 på Oxford Street. Jag fick köpt en klänning som jag ska ha på dopet. Jag har redan börjat packa min väska för mitt lilla besök till Sverige i mars. 

Kommentera inlägget här :