Inte långt kvar nu

De senaste veckorna har flytit på, jag har umgåtts väldigt mycket med min värdfamilj. Träffat några vänner och är äntligen klar med mina julklappar.
(Till min värdfamilj)
(Till min familj hemma i Sverige)
Louise kom den 6 december och stannade en hel vecka och det var hur kul som helst.
Vi gjorde inte så värst mycket förutom att umgås och några saker hade vi inbokat. Vi hade köpt biljetter till London Dungeon och det var faktiskt roligt men trodde det skulle vara mer skrämmande, vi gick till Hyde Park Winter Wonderland och jag tyckte vi sparade de bästa till sist och det var musikalen Wicked som jag hade fått biljetter till från min värdfamilj som för tidig julklapp. Hela musikalen var magisk och jag var fast, och platserna vi satt på var hur bra som helst, väldigt nära scenen.
Tidigt på tisdagmorgonen lämnade Louise för att flyga tllbaka till Sverige. Det kändes väldigt konstigt efteråt men jag fortsatte min dag som vanligt. Igår slutade flickorna 12.30 och det blev bio med några andra från skolan som jag är väldigt nära. Det blev Moana och jag tyckte den var hur bra som helst.
Vi gick sedan hem till Charlotte och fick se kattungarna som var bara över en vecka gamla, Så söta och det var sista gången jag fick se de. Vi hade det väldigt trevligt och pratade en hel del innan det var dags för oss att lämna och det var väldigt jobbigt faktiskt. Alla barn sprang upp till mig och gav mig kramar, de ville inte heller släppa taget. Sedan blev det att säga hejdå till två föräldrar och Charlotte. En av föräldrarna började gråta så det blev att det smittade av sig. Jag kan bara säga att jag är glad att fått lära känna underbara människor här och att jag inte ser framemot att säga hejdå till min värdfamilj. 

Kommentera inlägget här :