Dagarna som har vart

Det har hänt lite olika saker varje dag. Men för det mesta har jag träffat Louise och jag antar att de inte förvånar er. Förra veckan sågs vi en del under dagarna då vi båda var lediga. Kommer inte ihåg vilken dag det var men det blev en tur till Hampstead Heath där vi promenerade runt och hamnade lite fel.
Det blev en dag till Oxford Street för att shoppa lite nödvändigheter som till min hemresa till Sverige som är ganska snart. När vi gick på den ganska tomma gatan går två personer förbi oss och som vanligt blir jag knäpptyst och bara stirrar på ena personen. Detta är inte så bra då Louise missar att se "kändisar" eller kända personer. Denna person är väl inte en kändis så men det var ändå stort för personen som gick förbi med sin pojkvän var Gemma Styles, alltså Harry´s syster och det var riktigt coolt. Jag har försökt att lova Louise att jag ska skärpa till mig och säga till varje gång.  Under fredagen jobbade jag faktiskt bara några timmar eftersom flickorna hade tagit ledigt från skolan för att besöka sin farmor som bor i Dorset. Jag hjälpte till på morgonen och följde med min värdpappa och flickorna till tågstationen. Jag träffade Louise efteråt och det blev fika på Costa i Camden, därifrån promenerade vi genom Regent´s Park, kändes konstigt att inte behöva hämta flickorna från skolan.
Jag och Louise har det alltid roligt som ni kan se. Men det var riktigt skönt med långhelg för min del. Lördagen träffade jag Louise (Isa) i Clapham Junction, det blev en lång fikastund innan vi gick vidare till en skönhetssalong där hon fixade sina naglar. På söndagen var planen att jag skulle träffa en men tydligen hade hon gjort upp andra planer. Det blev att jag träffade Louise och Emma, vi åt lunch i South Bank, det blev att vi mest promenerade runt London. Roligt hade vi det när vi bestämde oss för att ta bilder med Emmas selfiestick, tyvärr efter några kort råkade Emma slå till Louise i ögat så hennes lins åkte ut.
Tyckte så synd om Louise men som sagt var det en olyckshändelse och nu i efterhand tror jag bara att Louise skrattar åt det eller det hoppas jag iallafall. 

Kommentera inlägget här :