Tråkigaste helgen på länge

Ja vad kan jag säga mer än att jag började må dåligt i torsdags men jag passade ändå på att träffa Louise en stund, när min värdpappa kom hem berättade jag att jag mådde dåligt. Jag gick upp och la mig och somnade nästan direkt. Det blev en väldigt tidig kväll för mig men jag vaknade på natten för att jag mådde sämre. Huvudvärk hela dagen och natten är inget roligt.
På fredagmorgon körde jag flickorna till skolan och när jag kom hem gick jag direkt upp till min våning och la mig. Jag behövde inte hämta T efter skolan men jag åkte och hämtade S senare för jag behövde få lite frisk luft.
Det blev en tidig kväll för mig igen men tyvärr kunde jag inte somna förrän riktigt sent. På lördagen mådde jag ännu sämre, jag fick medicin, vitaminer av mina snälla värdföräldrar. Jag bestämde mig efter att ha legat inne så länge att få komma ut och få frisk luft. Jag passade på att träffa Louise en stund som inte heller mådde superbra. När jag kom tillbaka möttes jag av min värdmamma som hade köpt blommor till mig.
Jag umgicks med min värdfamilj innan jag bestämde mig för att gå och vila. Inget vidare sov jag den natten heller till söndag, hostade som bara den, spydde och hade feber. Idag var jag hemma nästan hela dagen, pratade med Therese, kollade på två filmer som jag fick låna av mina värdföräldrar. Jag bestämde mig för att gå och möta Louise på Costa och jag tror hon blev lite förvånad att jag sa när jag ja att det kunde jag. Vi har det alltid trevligt ihop och vi avslutade dagen med en långpromenad hem till mig. Louise var väldigt duktig och promenerade hela vägen hem till Balham från Clapham. Imorgon kommer äntligen Julia på besök och vad kan jag säga att jag är inte den enda som är förväntansfull, mina två töser ser också framemot detta.

Kommentera inlägget här :