Maj månad

Maj månad började med att det var bank holiday, fick en långhelg slutet på april. Gjorde inget speciellt då förutom att träffa vänner. Helgen efter blev det jobb både lördag och söndag några timmar men jag hade ändå tid att göra annat såsom träffa Louise på lördagen för att ha lunch i Hampstead Heath.
Söndagen efter jag hade jobbat så åkte jag upp till Sara i Beaconsfield, riktigt härligt med frisk luft och lugnt var det också. Vi åt lunch på Revolution och pratade om allt möjligt. Ett extra plus var också att det var fint väder.
Jag skypade med min familj i Värmland helgen efter och vad mer kan jag säga att det det bästa på länge. Det är både härligt men ändå jobbigt för man längtar bara ännu mer och mår sämre för att jag missar en hel del. Men det viktigaste av allt är att de mår bra. Jag fick se Emil och Anton, de verkade känna igen mig eller jag hoppas de gjorde det iallafall.
Jag träffade Louise senare och vi var lika dumma som vanligt med att åka in till Oxford Street på en lördag, alltid gör vi det fast vi säger att vi inte ska. Anledningen är nog för att vi inte kommer på något annat att göra.
Efteråt spenderade vi kvällen hemma Louise med take away mat.
Under veckodagarna som kom var det Happy Shoe Day en dag så då fick flickorna ha på sig vilka skor de ville.
Jag fikade en dag med Laura.
Fikade med Mathilda och hennes två värdbarn efter skolan medan vi väntade på S som hade sin klubb efter skolan.
Det blev en play date hemma hos S bästa kompis, hennes nanny hjälper just nu Battersea Cat and dog home så hon har 5 kattungar och en kattmamma hemma hos henne. Vad mer kan jag säga att jag typ dog.
Sista helgen i maj var det också långhelg, det blev att jag träffade vänner. På söndagen åt jag roast dinner med Louise föräldrar på en pub i Old town. Riktigt trevligt var det igen att träffa Louise föräldrar, jag träffade de också på måndagen då det var bank holiday ännu en gång. Det blev ett besök på museum Imperial War och middag på T.g.i.f.
Jag kan bara säga att det var trevligt och var glad för Louise skull att hennes föräldrar kom och hälsade på henne. 
Fick post från mamma också, det gjorde mycket, blev verkligen jätteglad.
 

Kommentera inlägget här :