Disney

Igår åkte jag in till London för att hälsa på min värdmammas jobb och jag kan säga att jag var i paradiset. Det finns 9 våningar och jag fick se 3 våningar. A hade de jätteroligt där också och såklart fick hon en del saker. Jag hoppas verkligen jag får komma dit någon mer gång. Tänk att känna någon som jobbar för Disney, det är verkligen superbra. Efter några timmar där var det att åka tillbaka för att hämta upp pojkarna. Det är en ganska lång resa för min värdmamma att åka in till sitt jobb samma sak för min värdpappa. De tar ungefär 2 timmar eller för min värdmamma tar det kortare tid. Att åka in till själva London tar det 20 min men sedan får de byta till andra tåg eller ta tunnelbanan. Men de gillar sina yrken så jag tror det är värt det för de.

Till något annat nu det är så hemskt det som har hänt de senaste dagarna. Jag tänker på de familjer och vänner som har förlorat någon och sedan hur kan människor göra något sånt hemskt.
Tillbaka till lite andra glada saker som kommer hända snart. Det är att jag kommer flyga hem exakt om en vecka. Jag kommer ihåg när det var 60 dagar kvar och nu är det bara 7 dagar kvar. Jag saknar så många personer som jag inte har träffats sedan augusti/september.
Godnatt eller man kanske ska säga godmorgon om de är personer som läser detta på morgonen.

Kommentera inlägget här :