Överraskning

Idag överraskade familjen mig med en julmiddag så jag skulle få prova på engelsk julmat. Det var gott faktiskt men jag gillade tyvärr inte efterätten som heter Christmas Pudding, jag tror min mormor skulle gilla den eftersom de är en massa russin och andra frukter i. Den såg typ svart ut. Men trevligt var det, pojkarna kom upp till mitt rum och sa nu måste du blunda för vi har en överraskning och skynda dig. Vi öppnade en varsin cracker typ en smällkamarell med en sak i. Jag är verkligen tacksam att jag har hamnat i en sådan bra familj. Igår var jag i Chelmsford och handlade det sista och jag avslutade shoppingturen med att sätta mig på Starbucks och läste en bok innan jag åkte hem igen. Senare blev det att sitta barnvakt och det gick bra och såklart avslutade jag kvällen med X Factor. Innan jag glömmer berätta så var jag inbjuden på O jul spel i veckan. Tyckte det var så gulligt att han gav sina två sista biljetter till mig och A. Så vi gick dit och när han såg mig blev han jätteglad. Jag förstod inte riktigt jul spelet men det var ändå roligt att se. Jag vet att jag skriver rörigt men nu får det bli såhär. Vi avslutade kvällen med att kolla på X Factor finalen och jag tyckte att det var rätt person som vann. One Direction gjorde ett jättebra uppträdande och det gjorde Ed Sheeran igår kväll. Sam Smith var också hur bra som helst även om låten är uttjatad. Imorgon blir det att åka in till London för att besöka min värdmammas jobb det ser jag framemot.



Inte världens bästa kvalite men det får gå :)
Godnatt

Kommentera inlägget här :