Soliga dagar

Igår hände det väl inte jättemycket, hjälpte till att handla lite, tvätta och ja sedan hämta upp flickorna. Efter vi hade lekt i parken vandrade vi hemåt och på vår gata fick vi se en räv och en katt. Tyvärr hann jag inte ta kort på katten när de tittade på varandra. Men två bilder på räven blev det. Det är väldigt skänt i denna familj att sluta arbetet runt 17:30-18:00 och sedan äta middag med familjen runt 19. Imorse började jag arbetet kl 7 och slutade 8 för att börja sedan igen då jag behöver hämta upp flickorna. Emellan det hade jag min körlektion och på lördag ska jag ha en igen fast med den stora bilen så jag hoppas det ska gå bra. Hämtade upp flickorna och gick till parken för att leka. Imorgon börjar jag arbetet när jag behöver hämta upp flickorna och sedan sluta när jag har lagt de. Imorgon behöver jag heller inte laga middag till dem då vi ska äta på Mcdonalds. Nu ska jag försöka städa upp mitt rum och jag väntar fortfarande på svar från Julia, så Julia om du läser detta snälla berätta för mig när vi kan skypa. Jag saknar att prata med dig.
 

Kommentera inlägget här :