Battersea Park, Daniel Radcliffe, städning och ledighet

Tisdag åkte vi till Battersea park så flickorna kunde cykla runt där och S öva mer på att cykla utan stödhjul. Det gick bra och efter en liten stund ville flickorna leka i den stora lekparken och det blev det. När vi skulle åka hem för lunch kom Daniel Radcliffe joggandes förbi oss. Riktigt coolt var det faktiskt. När vi kom hem bakade flickorna cupcakes medan jag lagade mat. Vi avslutade dagen med att titta på tv då vädret inte var på topp. Onsdag jobbade jag bara lite då min värdpappa åkte ner till Weymouth med flickorna. Efter jag hade fixat lite blev jag väldigt uttråkad och passade på att städa köket och vardagsrummet. Torsdag tog jag sovmorgon och sedan hjälpte min värdmamma med några sysslor och passade på att städa resten av huset. På kvällen åkte jag in till centrala London för att träffa Cassie och Laura för att äta middag. På vägen dit var det en massa folk och detta berodde på att det var filmpremiär för The Bad Education så jag fick syn på några kändiisar innan jag kunde ta mig ut från folkmassan. Vi hade det väldigt trevligt och gick sedan upp till Oxford Street innan jag drog mig hemåt. Blev ett trevligt samtal med mina värdföräldrars vän innan jag gick upp för att kolla på ett avsnitt av Orange is the new Black.
Idag ska jag träffa Louise efter hon har vinkat av sina föräldrar och jag tror inte vi kommer göra något speciellt bara prata och ha det trevligt. Jag tror vi har en del att prata om då vi inte har kunnat setts själva på några veckor och vi får passa på nu innan Louise åker på semester med sin värdfamilj.

Och såklart släpptes nya musikvideon till Drag Me Down väldigt oväntat <3

Kommentera inlägget här :