Mycket jobb, fika med vänner och julklappsinslagning

Slutet av november månad började det bli en hel del jobb. Sista helgen i november jobbade jag hela lördagen och på söndag förmiddag, först hjälpte jag Louise värdfamilj och det gick väldigt bra, på kvällen skulle jag sitta barnvakt åt min värdfamilj. Söndagen tog jag med flickorna till ett lekland som de älskar och vad kan jag säga jag förstår dem.
 Och en söndag blev det julklappsinslagning hemma hos mig med Louise och vi kollade på The X Factor också som alltid.
Jag träffade Louise och Louise en dag och vi hade det väldigt roligt. Aldrig har jag nog skrattat så mycket.
Lördagen den 13 december satt jag barnvakt fast bara till mitt yngsta värdbarn och Louise kom över också, innan hade vi shoppat det sista inför jul. Det blev att kolla på The X Factor och T ville absolut inte hålla tyst hela tiden pratade hon och tydligen ville hon att One Direction skulle vinna hela tävlingen, jag hade försökt förklara för henne att de inte var med i tävlingen men hon förstod inte riktigt tyvärr.

Kommentera inlägget här :