Pappa och Susanne på besök 19-23 november

Så denna helg kom pappa och Susanne på besök, jag hade längtat så mycket för det var för första gången de kom och hälsade på mig och då har jag bott i London i över ett år. Susanne hade aldrig vart i London och sist pappa var i London var på 80-talet. Vi promenerade runt, såg platserna som London är känd för, fikade, ja vi umgicks helt enkelt och shopping blev det också. Fredagen åt vi middag ute på restaurang och Louise följde med, tycker det är väldigt roligt att alla i min familj gillar Louise och att de frågar ofta hur det är med henne. De är väldigt glada att jag har funnit en sådan fin vän som Louise.Lördagen blev det jobb för mig då min äldsta värdflicka hade sitt barnkalas, riktigt roligt var det. På söndagen fick jag säga adjö till pappa och det var riktigt jobbigt faktiskt men som tur umgicks jag med Louise efteråt och det var till en stor hjälp.
 

Kommentera inlägget här :