:/

I söndags åkte jag och Cassie in till Chelmsford och träffade Linnea, Jennifer och en tjej till som jag inte kommer ihåg namnet på. Vi hade det jätte trevligt och vi pratade i flera timmar. På måndagen var jag hemma med barnen så vi gjorde lite läxor och gick till parken. På tisdag var det skola igen för barnen. Så det hände inte så mycket förutom att jag hade ett samtal med värdfamiljen. Och jag fick svar på en del frågor som hjälpte mig vad jag vill och hur jag ska göra nu. På onsdag träffade jag Cassie och vi åkte till Lakeside innan jag började jobba igen. På kvällen åkte vi till Romford och såg filmen Fifty shades of Grey. Och vi kom hem senare än vad det var tänkt eftersom Cassie missade avfarten till Brentwood för hon såg vilda rådjur för första gången och hon blev både glad och rädd haha. Och det har flyttat hit en ny au pair och hans barn går på samma skola som mina. Och jag har mejlat min kontaktperson igen och väntar på svar från henne och hoppas att få svar imorgon. Men jag känner att jag har bestämt vad jag ska göra nu.

Kommentera inlägget här :