Svårt beslut

Måndags hade flickorna play date här och det gick väldigt bra efteråt åkte vi och simmade/badade. Denna gång satte de på vågorna varje halvtimme, det älskar flickorna. När vi kom hem slutade jag efter jag hade gett flickorna middag. En lång dag blev det.
Tisdag var det första dagen för flickorna för att gå på dagläger. Jag blev ledig några timmar innan jag var tvungen att hämta upp T vid 13, det tyckte hon inte om men killen som jobbar där förklarade för henne om hon var 5 skulle hon få stanna längre. Jag och T åkte till parken och köpte glass. Jag fick lite ledighet när min värdmamma tog med T för att köpa skor innan jag skulle hämta upp S. T följde med och hon blev jätteglad när hon fick se en av personerna som jobbade där. Flickorna verkar trivas väldigt bra och ha det roligt.
Idag blev det samma sak men jag träffade Louise under min lediga tid, vi hade inte träffats på flera dagar. Till och med min värdpappa har frågat om Louise, när vi ska träffas och hur hon mår.
Vi tog en fika och det blev en hel del prat. Det blev en hel diskussioner om hur vi ska klara oss utan varandra nu i augusti. Men sedan kanske det blir att jag stannar i London ändå i augusti och kommer hem nästa år istället på besök. Det har hänt en hel del på kort tid och jag förstår verkligen familjen hemma i Vänersborg men ändå är det jag som blir boven i allt detta. Jag har gråtit 3 dagar i sträck, min värdfamilj har också märkt att det är något med mig, igår när vi åt middag pratade vi om allt och de sa allt kommer att lösa sig. Jag är verkligen glad att Therese ringde i måndags och att hon stöttar mig. Och Louise det går nog inte att förklara hur glad jag är för att lärt känna henne. Hon finns alltid där för mig även om vi inte är med varandra hela tiden. Vem skulle inte vilja ha en Londonbästis som Louise, jag tror inte det finns någon snällare människa. Louise följde med mig för att hämta upp T och efteråt släppte vi av Louise och åkte vidare till Battersea för att lämna några kläder, sedan blev det tillbaka till Clapham för att lämna in plagg till kemtvätten och avsluta med att köpa tandkräm på Sainsbury´s innan vi skulle hämta upp S vid 16.30. Jag slutade vid 18 tiden och nu sitter jag här och funderar hur jag ska göra om jag ska boka om eller avboka flygbiljetterna helt och hållet.

Kommentera inlägget här :