Torsdag - fredag

Torsdag var sista dagen för flickorna på daglägret. De tyckte det var väldigt tråkigt och de hade haft det så roligt. Under min lediga tid träffade jag Louise och vi åkte till Battersea en liten stund innan vi åkte och hämtade upp T. Vi tog henne till Bertie & Boo, det gillade hon och avslutade med Battersea Park innan vi släppte av Louise och hämtade upp S. Jag satt sedan barnvakt på kvällen, jag och S hade en trevlig pratstund innan det var dags för henne att sova.
På fredagen tog jag flickorna till Chelsea där de har ett stort lekland med dessutom två attraktioner. Flickorna älskar verkligen det stället. Jag slutade tidigare och mötte upp Cassie i Stratford där hon handlade lite. Vi hade en trevlig pratstund och åkte in till centrala London och åt middag med Louise.
 

Kommentera inlägget här :