Upp till 32 grader

Idag har det vart riktigt varmt och det är fortfarande varmt. I mitt sovrum är det 28 grader, jag svettas verkligen. Får väl se till att skaffa en fläkt. Jag städade huset idag och tvättade alla mina kläder även om de var rena. Men jag kände eftersom de inte hänger i en garderob utan hänger på en klädstav så ville jag vara på den säkra sidan. Tur att det var varmt ute så kläderna torkade fort. Annars har det väl inte hänt något speciellt. Det gamla vanliga att ta hand om flickorna, haft trevliga samtal med mina värdföräldrar. Imorgon ska det bli ännu varmare, hur ska jag orka denna värmen, den tar död på mig. Jag gillar värme men det ska inte vara såhär varmt. Och i London kan man bada i vissa dammar annars finns det nog inget annat alternativ. Imorgon händer det inget speciellt. Kanske åker till en park och sätter mig med en bok, vi får allt se. Ett kort inlägg blev det men bättre än ingenting.

Kommentera inlägget här :