Flytt idag

Idag kommer jag flytta till London eller ska jag säga ikväll istället efter jag har slutat min arbetsdag här. Packade ner allt igår eller nästan allt. Och var tvungen att låna en stor resväska från Cassie. Alltså att man kan ha så mycket saker. Jag har två stora resväskor och två handbagage. När vänner eller familj kommer på besök ska jag be de ta med lite saker hem som jag inte har användning för längre. Och såklart om jag åker hem på besök ska jag försöka ta med mig saker hem. Jag undrar hur mycket jag kommer ha innan jag flyttar hem på heltid.
Imorgon är det högskoleprovet och jag börjar ångra lite att jag ska göra det imorgon men det får gå, de håller ändå i 5 år så det är ju bra det. Jag funderar på att också söka en distanskurs online. Vi får se om det händer men jag ska kolla mer på kurser i helgen. Veckan som har gått har vart bra men jag tror att A känner på sig att det är något på gång med mig. Hon vill hela tiden vara nära mig och säger lämna mig aldrig. Jag hoppas att hon kommer ta det bra. Kollade på säsongavslutningen på Pretty Little Liars och nu vill jag bara att det ska komma ut ett nytt avsnitt. Nu vet jag inte vad jag kan skriva så hejdå så länge.

Kommentera inlägget här :