28/5

Dagarna går väldigt fort, redan nu på måndag är det juni. Ibland undrar man vart tiden tar vägen. Jag vilade imorse för jag orkade inte riktigt gå upp för jag hade magsmärtor. Det gick över efter tag och jag hörde av mig till Hanna och frågade om hon ville hitta på något för hon har också vart ledig hela veckan. Vi möttes upp på Victoria Station, vi vandrade runt i centrala London och Hanna fick köpt sig ett par hörlurar innan vi åkte upp till Primrose Hill. Efter vi det åkte vi hem då klockan började bli mycket och jag hade andra planer.
 
Jag hade bestämt med Emilia att vi skulle skypa som var min första vän i England. Jag kommer fortfarande ihåg första gången vi träffades. Jag har väldigt fina och roliga minnen och mer ska det bli. Även jag är här. Vi hade en trevlig pratstund med mycket skratt. Och snart kommer vi ses då jag kommer hem till Sverige om 22 dagar.
Imorgon kommer mamma och Joachim och det ser jag verkligen framemot. Jag har ju inte träffat mamma sedan december och Joachim i januari. Denna helgen kommer bli väldig rolig. Vi får se om jag bloggar i helgen. Annars bloggar jag nästa vecka.
 

Kommentera inlägget här :