Holland Park

Idag har det mest vart lugnt faktiskt, det blir lite långtråkigt ibland när man är ledig och alla andra jobbar. Men som sagt jag får passa på att njuta också. Louise skrev till mig imorse och frågade om jag ville följa med henne och hennes värdbarn till en lekplats och efteråt till Bertie and Boo som är ett ställe där man kan ta sina barn till, där de kan få leka. Jag tackade såklart ja då jag inte hade något annat för mig. När jag mötte upp de började vi vandra vidare till lekplatsen där pojken som är nästan 2 år gammal fick leka. Det gjorde lite ont i hjärtat för då insåg jag verkligen hur mycket jag saknade A. Min lilla goa tjej som växte väldigt mycket under tiden jag var där. Men jag kunde inte bara stanna för hennes skull. A kommer alltid vara i mitt hjärta och nu tar jag hand om två goa tjejer som jag gillar väldigt mycket. Efter en timme blev det att gå till Bertie and Boo som uppskattes väldigt mycket av Louise värdbarn. Jag åkte hem efter han hade ätit sin lunch. När jag kom hem passade jag på att prata med min värdmamma som jobbade hemma idag, hon frågade mig om jag kunde hjälpa henne lite och såklart kunde jag det. När jag var klar bestämde jag mig för att packa med lite sen lunch och sedan åka till Holland Park som var ett helt nytt ställe för mig. Helt underbart var det och de hade en trädgård som kallades för Kyoto Garden som var en japansk trädgård. Jag satte mig efter en stund och åt min lunch, tänkte på allt och framför allt om jag gjorde ett rätt val att byta familj, efter ett tag insåg jag att jag gjorde det. Allt händer ju av en anledning som man brukar säga. Efter en trevlig stund i parken började jag dra mig hemåt och ännu en gång möttes jag av min värdmamma när jag kom hem och frågade mig om det var okej med take away idag. Det tackar man inte nej till, det blev en trevlig pratstund om allt möjligt som Bratzdockor, kalas och helgen. Imorgon har jag inga planer så vi får se vad som händer.
 

Kommentarer :

#1: Linnea

Hej! Jag hoppas du har det jättebra i fina London och att du trivs bra i din nya familj! Vi får ta och ses snart tycker jag :) Kram!

Svar: Hej Linnea!Ja jag trivs jättebra :)
Absolut det måste vi :) Kram
Linnéa

skriven

Kommentera inlägget här :