Lördag och söndag

Igår möttes jag och Louise först upp i Stockwell men vi åkte vidare till Leciester Square för att gå på bio. Denna gång blev det Fantastic Four och den var bra men jag trodde den skulle vara bättre faktiskt. När vi satt inne i salongen och nästan hela filmen har gått kommer det in en pojke, kommer mot oss och säger att Louise sitter på hans plats, såklart när vi flyttade på oss missade vi lite av filmen. Vi blev faktiskt irriterade och det värsta var efter några minuter lämnar han. Vi förstod ingenting, varför komma och sätta sig när filmen är nästan slut och sedan lämna. Älskar verkligen att gå på bio. Nästa gång vi går blir det nog andra filmen av The Maze Runner. Det verkar komma ut väldigt många bra filmer i höst. Innan vi åkte hem till Louise fick vi köpt biljetter till One Direction, det verkar bli deras sista turné tillsammans på ett tag. Riktigt roligt ska det bli och speciellt på hemmaplan också. Det är inte långt kvar heller.
Väl hemma hos Louise fick jag träffa hennes värdföräldrar igen som är hur snälla som helst och hennes äldsta värdbarn för första gången. Hela familjen som Louise bor hos är underbar. De skulle ut och äta middag så Louise satt barnvakt. Vi kollade såklart på X Factor eftersom det är inget man vill missa när det är faktiskt ens favoritprogram. Idag söndag åkte vi till Wembley och shoppade lite på outlet.
Efter några timmar där åkte vi till Ikea där det var en massa folk. När klockan närmade sig 5 bestämde vi oss för att åka hem igen. Det var väldigt skönt att komma hem ganska tidigt och kunna prata med sin värdfamilj lite och sedan gå upp på sitt rum. Det blev att jag kollade på X Factor fast det är roligare att kolla på det med någon. Imorgon är det en ny arbetsvecka och det ser jag framemot även om jag älskar helgerna.

Kommentera inlägget här :